Kanał 13, czyli Polsat dla debili!

ODPOWIEDŹ ZEW-a do POLSAT CYFROWY

Oświadczam, że nie zapłacę Państwu 6,50 PLN za filmy których nie obejrzałem na kanale VOD! Nie obejrzałem, bo ich nie było pomimo zamówienia!
Od 2 tygodni walczę z Wami w kwestii dostępu do pakietu, który mi się należy.
10 dni temu uległ awarii dekoder, wymieniłem go w punkcie w Piekarach Śląskich

Dostęp uzyskałem jedynie do 10 procent z 300 programów, które były wcześniej. Zamiast np. TVP 1, TVP 2, Polsatu (! nomen – omen), TV, programów sportowych mam jedynie żółte prostokąty dla debili z napisem „Ten program nie znajduje się w Twoim abonamencie”
To, co się k.. znajduje jak nie Polsat w Polsacie? Mam jakieś poboczne kanały i arabskie zawodzenia w mieście Mekka!
Drugi dekoder wymieniłem na trzeci w tym samym punkcie i DALEJ JEST TO SAMO! Napis zamiast większości kanałów jest taki sam:
„Ten program nie znajduje się w Twoim abonamencie”
Panie w punkcie piekarskim oraz mili, młodzi ludzie mówią mi jedno i to samo:
„DAJEMY PANU WZNOWIENIE, proszę KLIKNĄĆ NA KANAŁ 13 i czekać!”
Ile mam czekać? Podobno nawet 3 godziny. Miniony weekend spędziliśmy z żoną w sumie 10 godzin przed naszym 50 calowym telewizorem patrząc jak DEBILE w napis, że nie mieścimy się w abonamencie. Jeszcze mi dupło, żeby sobie na VOD-u zamówić mój ulubiony film Medicus. „Może go Pan sobie nawet 10 razy obejrzeć”, zapewniał jakiś rezolutny młodzieniec (średni czas dodzwaniania się do Was wynosi 20 minut a dodzwaniałem się już z 5 razy słuchając takich dupści jak to, że jest nagrywany, że oferta Polsatu jest bezcenna, że mam kliknąć to czy tamto).
DLACZEGO PRZEZ WASZ DEKODER NIC NIE WIDZĘ?! Od września do końca stycznia widziałem i…
Powiecie konwerter od anteny satelitarnej, wymieniłem go wczoraj – fachowiec wziął 90 zł. Przyjechał z odpowiednimi przyrządami, pomierzył sygnał, ba, podłączył swój dekoder i pokazał mi, że działa!
To o co tu chodzi? Kolejny dekoder jest do bani? Czy kupujecie je na wagę w chińskiej wiosce? A może konfiguracja konta jest nie halo?
Panie Zygmuncie Solorzu, czy jak tam Panu, jak się chce opanować medialnie Polskę to niech Pan to robi profesjonalnie, a nie na odpieprz  się!
Zbigniew Wieczorek, redaktor, Bloger VIP Newsweek
Windykowany przez Cyfrowy Polsat za 6,50
P.S. Nie jestem wyjątkiem, w dwóch punktach w których byłem pełno jest, głównie starszych ludzi, trafiających do Was z wadliwymi dekoderami. Wszyscy mamy kliknąć na 13 i czekać!? Aż do usr.. śmierci!

24 Komentarze

  1. Zew Rozstałem się z Polsatem dość dawno i w sumie bardzo zadowolony jestem bo obecny operator żadnych problemów mi nie stwarza … Podpisując umowę musisz mieć na papierze jakie kanały będziesz mógł odbierać i ile zapłacisz przez cały okres trwania umowy . To rozwiązuje problem . Dzwoniąc na infolinię Polsatu nie wybieraj cyfry pod którą są awarie i kłopoty obecnych abonentów . Wybieraj cyfrę pod którą jest zamawianie nowych pakietów . To gwarantuje odebranie Twojego telefonu przez pracowników infolinii … Oddając dekoder do serwisu nie płacisz abonamentu chyba że dadzą Ci zastępczy ale musi taki być działający bo jak nie działa to nie płacisz … pozdro.hejo.

  2. leszekbejmert
    co robili ludzie kiedy nie było prądu, a więc i Polsatu?
    dzięki za porady, człowiek sobie sam problemy wymyśla

  3. Zew Ja mam Cyfrowy Polsat do 31 marca. I jakoś mnie to nie martwi. PS A z tym peselem to bym uważał,bo się możesz zdziwić,że zawarłeś więcej umów na Polsat i nie tylko.

  4. obserwatorka
    Umowa z Polsatem o ile jej w terminie nie wypowiesz jest dożywotnia i bez żadnej gwarancji co do udostępniania konkretnych programów …
    Niby znika Twój ulubiony program telewizyjny a Polsat ma zawsze rację .
    Napisałem do nich na pocztę i prędko odpisali że jak będę się wyrażał wulgarnie to mi wykasują … Lepiej żebyś nie wiedziała co napisałem ale w pięty im poszło . Teraz mam spokój i nikt mnie nie nęka …
    pozdro.hejo.

  5. Andrzej-jedrasik
    „do 31 marca” …
    Weź poprawkę na termin wypowiedzenia umowy bo jak dożyjesz do końca marca a wcześniej nie wypowiesz umowy to Ci ją tak przedłużą że zapłacisz jak za woły i zdziwionym będziesz …
    A wszystko zgodnie z prawem , regulaminem itp.
    pozdro.hejo.

  6. obserwatorka
    „Z tych powodów możesz umowę rozwiązać i iść gdzie indziej.”
    Najlepiej niech idzie w diabły! ;)

  7. obserwatorka
    „Klient ma zawsze rację” …
    W Cyfrowym Polsacie klient nigdy nie ma racji a jedyną powinnością klienta jest płacenie abonamentu (oglądać nie musi). Autor to opisał nadzwyczaj poprawnie .
    pozdro.hejo.

  8. leszekbejmert
    Zgodnie z prawem,regulaminem itp. mam od nich potwierdzenie rozwiązania na biurku. ;)

  9. Andrzej-jedrasik
    W diabły ma iść ? A gdzie Twoja empatia dla trudnej sytuacji autora ?
    pozdro.hejo.

  10. Zew
    „Oświadczam, że nie zapłacę Państwu 6,50 PLN za filmy których nie obejrzałem na kanale VOD! Nie obejrzałem, bo ich nie było pomimo zamówienia!”
    .
    Jeżeli nie chcesz płacić za frajer, musisz wysłać wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym z powodu nie wywiązywania się usługodawcy z warunków umowy. Pamiętaj o załącznikach, które tu opisujesz.
    Od tego momentu możesz nie płacić i mogą Ci skoczyć.
    Jeżeli nie wypowiesz umowy, sprawa skończy się w sądzie z wyrokiem dla Ciebie niekorzystnym. Tyle.

  11. Rozwiązanie umowy, jako wrodzony antybiurokrata od razu ją zgubiłem, wiem tylko kiedy zwarta i ile mam płacić Przez ten weekend dla spokojności duszy oglądam jedynie dekoder TVP, mniej klikania i wszystko jest

  12. „Panie Zygmuncie Solorzu”
    Zew pisz : kolego Zygmuncie.
    Kolego po fachu. Jak by nie było :)
    Wyrzuciłem telewizory 10 lat temu. Spokojnie, czasu kilka godzin więcej.
    Policz ZEW -ie
    10 lat x 365 dni x 3 godz/dzień podzielić na 24 godz. podzielić na 365 dni =
    == 1,25 lat.
    Prościej to 10 lat podzielić na 8 = 1,25 lat.
    Czyli dobrze.
    Ale jak ja ten czas wykorzystałem . haha
    Podpisując umowę na usługi internetowe z firmą ob. Zygmunta dano mi pakiet telewizyjny Polsatu za 1 zł/miesiąc, przy czym zwolnili mnie z płatności przez 4 najbliższe miesiące.
    Na razie tak tylko jest. Umowa jest.
    Przejrzałem telewizory. 3D interesujące. Ale nie nadają w 3D.
    Zrezygnuję z umowy, chyba że będzie 3D. :)
    Ale te umowy to okropne. A miały być ustawowo czytelne.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.